Program Priorytetowy "Moja Woda"
Uwaga!
KOMUNIKAT DOTYCZĄCY WSTRZYMANIA NABORU W PROGRAMIE PRIORYTETOWYM „MOJA WODA”
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie informuje, że alokacja środków w ramach Programu Priorytetowego „Moja Woda” została wyczerpana i nabór wniosków został zakończony.
Zarząd Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie ogłasza od dnia 22.03.2021 roku nabór wniosków dla zadań realizowanych w latach 2020-2024, wpisujących się w Program Priorytetowy „Moja Woda” na lata 2020-2024.
Podmioty mogące ubiegać się o dofinansowanie oraz szczegółowe warunki dofinansowania z WFOŚiGW w Olsztynie, określone są w treści Programu Priorytetowego „Moja Woda” oraz w Regulaminie naboru wniosków, stanowiących załącznik do niniejszego ogłoszenia.
W celu złożenia wniosku o dofinansowanie należy:
- Założyć konto na portalu beneficjenta na stronie https://portal.fundusz.olsztyn.pl (nie dotyczy osób posiadających już konto na portalu beneficjenta) w celu pobrania, wypełnienia i przesłania wniosku o dofinansowanie. Dodatkowe informacje znajdą Państwo na portalu beneficjenta w sekcji „PYTANIA I ODPOWIEDZI”.
- Pobrać, a następnie wypełnić aktywny formularz PDF wniosku o dofinansowanie (wersja 2.x.x), dostępny po lewej stronie w zakładce „DEDYKOWANA OFERTA DLA BENEFCIJENTA (FORMULARZE WNIOSKÓW) Moja Woda”. Po zakończeniu wypełniania należy sprawdzić poprawność wpisanych danych.
- Wysłać wypełniony formularz wniosku do Funduszu za pomocą „SKRZYNKI PODAWCZEJ – PDF”– dostępnej na portalu beneficjenta.
- Wydrukować wypełniony formularz wniosku wraz z załącznikami, podpisać i dostarczyć:
- w wersji papierowej do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie, ul. Świętej Barbary 9, 10-026 Olsztyn, w godzinach jego pracy 8-16 (poniedziałek), 7.30-15.30 (czwartek-piątek)
albo
- za pośrednictwem Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP).
Dostarczone (w wersji elektronicznej za pośrednictwem portalu beneficjenta i w wersji papierowej albo za pośrednictwem ePUAP) formularze wniosków muszą posiadać taką samą sumę kontrolną umieszczoną na dokumencie.
Ocenie będą podlegać tylko te wnioski, które wpłynęły w terminie naboru, zostały przesłane za pośrednictwem portalu beneficjenta w formie elektronicznej (aktywny PDF) i została złożona ich podpisana wersja (z tożsamą sumą kontrolną).
O zachowaniu terminu złożenia wniosku decyduje data jego wpływu do WFOŚiGW w wersji papierowej albo na skrzynkę podawczą Funduszu znajdującą się na elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej (ePUAP). Informujemy również, iż nabór wniosków może zostać zakończony albo wstrzymany, o czym będą Państwo informowani poprzez portal beneficjenta oraz stronę internetową www.wfosigw.olsztyn.pl
Informacje w sprawie szczegółów Programu: tel.: 089 522-02-05, 089 522-02-13, 089 522-02-08, 089 522-02-73.
Uwaga!
Formularz PDF „Moja Woda” należy pobrać na dysk komputera i otworzyć wyłącznie za pomocą darmowej i aktualnej aplikacji Adobe Reader, aktualna wersja dostępna tutaj: https://get.adobe.com/pl/reader/. Przeglądarki Mozilla Firefox i Google Chrome używają domyślnie wbudowanych przeglądarek plików PDF, które niepoprawnie wyświetlają formularze interaktywne.
Lista plików do pobrania:
Program priorytetowy „Moja Woda 2020-2024”
Regulamin naboru wniosków w ramach programu „Moja Woda 2020-2024”
Uwaga!
Wniosek i dokumenty związane z Programem Priorytetowym „Moja Woda” widoczne i dostępne są dopiero po zalogowaniu się w Portalu Beneficjenta – wspólnym dla programów „Czyste Powietrze” i „Moja Woda”
Kroki do uzyskania dofinansowania
1. Zapoznaj się dokładnie z Regulaminem naboru wniosków zamieszczonym poniżej.
2. Zaloguj się (jeżeli nie posiadasz jeszcze konta – najpierw zarejestruj się) na Portalu Beneficjenta i pobierz formularz wniosku z zakładki DEDYKOWANA OFERTA DLA BENEFICJENTA (FORMULARZE WNIOSKÓW -> Moja Woda zgodnie z instrukcją.
3. Wypełnij wniosek i upewnij się, czy wszystko zostało prawidłowo wypełnione klikając w prawym górnym rogu wniosku „Weryfikacja formularza” (żadne pole nie może wyświetlać się na czerwono, status wniosku musi być „poprawny”) a następnie zapisz prawidłowo wypełniony wniosek na swoim dysku.
4. Prześlij zapisaną wersję elektroniczną (tj. wypełniony plik PDF niepodpisany a nie skan) za pomocą skrzynki podawczej PDF na swoim koncie w Portalu Beneficjenta.
5. Złóż wersję podpisaną wniosku:
- za pomocą Profilu Zaufanego zgodnie z instrukcją (jest to zalecana przez nas droga, przyspieszająca wpływ wniosku. PRZESŁAĆ NALEŻY PODPISANY wcześniej dokument zgodnie z częścią A instrukcji!)
- lub wydrukuj wniosek, podpisz (oraz daj do podpisu osobom trzecim jeśli dotyczy) i złóż osobiście w siedzibie Funduszu w pojemniku specjalnym na parterze lub wyślij pocztą tradycyjną na adres: WFOŚiGW w Olsztynie ul. św. Barbary 9, 10-026 Olsztyn.
UWAGA: wymagane jest złożenie wniosku w OBU wersjach tj. elektronicznej (o której mowa w pkt 4) oraz podpisanej (o której mowa w pkt 5). Obie wersje muszą mieć taką samą sumę kontrolną (suma kontrolna to ciąg znaków generujący się pod kodem kreskowym na górze pierwszej strony. Suma ta powtarzana jest na każdej stronie więc nie można wymieniać pojedynczych stron. Suma zmienia się po każdej zmianie wprowadzonej we wniosku.