Azbest- przedłużenie terminu naboru wniosków
Ogłoszenie – przedłużenie terminu o naborze wniosków w ramach Regulaminu Programu Dotacyjnego „Ochrona powierzchni ziemi – zbieranie, transport i unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest realizowane w gospodarstwach rolnych”
Zarząd Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie ogłasza w terminie od dnia 05-02-2024 do dnia 30-06-2025 nabór ciągły wniosków dla zadań realizowanych w ramach ”Ogólnopolskiego programu finansowania usuwania wyrobów zawierających azbest – część 2”.
Podmioty mogące ubiegać się o dofinansowanie oraz szczegółowe warunki dofinansowania określone zostały w treści Regulamin naboru wniosków w ramach „Ogólnopolskiego programu finansowania usuwania wyrobów zawierających azbest – część 2” zwanego dalej Regulaminem.
W ramach ww. naboru będą przyjmowane wnioski o dofinansowanie obejmujące swoim zasięgiem teren województwa warmińsko-mazurskiego.
Wnioski należy składać w Systemie Wniosków. Do wniosku należy dołączyć wymagane dokumenty/załączniki niezbędne do przeprowadzenia oceny formalnej. Wykaz załączników zawarty jest w Regulaminie.
Nabór wniosków o dofinansowanie będzie miał charakter ciągły i trwał od dnia ogłoszenia do daty określnej w ogłoszeniu lub do rozdysponowania puli środków w kwocie 2 000 000 zł. Pozostała kwota alokacji na grudzień 2024 to 1 000 000 zł.
Fundusz zastrzega sobie prawo do wcześniejszego zakończenia naboru lub unieważnienia Programu z przyczyn od niego niezależnych.
Wnioski należy składać wyłącznie elektronicznie w Systemie Wniosków – liczy się data wysłania Wniosku w Systemie. Wnioski, które wpłyną po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
Ocenie będą podlegać tylko te wnioski, które wpłynęły w terminie naboru. Informujemy również, iż terminy zakończenia naborów mogą ulec zmianie lub też nabór wniosków może zostać wstrzymany, o czym będą Państwo informowani poprzez stronę internetową www.wfosigw.olsztyn.pl.
Wnioskodawca jest informowany o podjętej decyzji po przeprowadzonej ocenie zatwierdzonej przez Zarząd Funduszu. Informacja przekazywana jest w formie pisemnej lub elektronicznej. Decyzja o udzieleniu pomocy finansowej traci swoją ważność jeśli Wnioskodawca w wyznaczonym terminie, nie przedłoży kompletu dokumentów stanowiących podstawę do zawarcia umowy zgodnie z obowiązującymi Zasadami Funduszu.
Szczegółowe informacje dotyczące Programu można uzyskać u koordynatora Projektu:
Maja Florek tel. (089) 522-02-18,
e-mail: m.florek@fundusz.olsztyn.pl